Kampanie reklamowe z Blogerami

0
przeprowadzone kampanie
0
aktywnych blogów
0
lat doświadczenia
0%
spełnionych oczekiwań

Kampania z Blogerami

ma sens i coraz więcej marek się na nią decyduje. Firmy są świadome faktu, że obecnie marketing opiera się głównie na działaniach w sieci i że ciężko się obyć bez tego typu promocji. Podczas gdy zawodzą tradycyjne media (są drogie i przynoszą mało wymierne efekty), kampanie z udziałem blogerów kwitną. Potwierdzają to badania „Reklama i sponsorzy” przeprowadzone przez Nielsen Audience Measurement – porównujące rok 2014 i 2015, działania w Internecie wygenerowały 12 % wzrost, a reklama w największych stacjach telewizyjnych jedynie 2 %.

Z jednej strony kampanie na blogu są sposobem na dotarcie do odbiorców – wpływowa osoba oznacza wielu śledzących i precyzyjnie określoną grupę docelową, ale również możliwość zdobycia nowych followersów. Ponadto blogi są źródłem obiektywnej opinii – wierni czytelnicy ufają, że ich autor jest ekspertem i nie krytykowałby bez powodu. Ryzyko manipulacji jest zminimalizowane – według raportu Hash.fm „Współpraca z markami oczami digital influencerów” jedynie 3% blogerów oczekuje, że otrzyma gotowy do publikacji tekst. Aż 56% autorów twierdzi, że materiały do wpisów powinny być przygotowywane przez samych blogerów, a 41% – że wspólnie z marką. Umożliwia to przygotowanie unikalnych treści, które potwierdzą obraz Twojej marki jako wiarygodnej, porządnej i sprawdzonej.

Na kampanię składają się:

Zdjęcia

Dzięki tworzeniu treści i zdjęć przez Blogerów, są one naturalne i wiarygodne. Profesjonalne wykonane fotografie z Twoim produktem to baza każdej dobrej kampanii.

Social media

Oprócz stworzenia artykułu sponsorowanego każdy z Blogerów dzieli się swoją pracą w mediach społecznościowych. Nierzadko jest to kilka kanałów, dzięki temu treści mają dużo większy zasięg.

Analiza

Nic nie zostawiamy przypadkowi. Analiza i wyciąganie wniosków to podstawa udanej kampanii.

I oczywiście unikalna treść

Pozwoli na zaprezentowanie Twoich produktów i usług w sposób najbardziej atrakcyjny, bo na przykładzie osoby, która wie jak o tym wszystkim napisać. Blogerzy codziennie przekazują mnóstwo porad i wskazówek, dlaczego nie mieliby użyć Twojego produktu?

Zapytaj o ofertę dla siebie!

Imię (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat (wymagane)

Treść wiadomości

Osoba kontaktowa

Adrianna Szałańska
Adrianna SzałańskaKierownik projektu
tel. 785 305 785