Promowanie firmy to kluczowy element, ułatwia dojście do sukcesu. Na rynku trudno o markę, która triumfuje bez uprzedniego promowania jej. To niezwykle istotne, aby dbać o kontrahentów już w chwili pojawienia się nowej firmy na rynku. Spotkanie służbowe, lunch biznesowy, święta? Wszelkie upominki to zawsze doskonały pomysł. Najlepiej, aby były to gadżety reklamowe z logo, które są pożądane przez klientów. Oferta jest bardzo bogata. Czym kierować się podczas wyboru?
Gadżety dla firm – tradycyjny wybór czy modny pomysł?
Co jest najczęściej wybieranym gadżetem reklamowym? Oczywiście długopis z logo firmy. To standardowy produkt, który dostaje się przy niemal wszystkich spotkaniach biznesowych. To upominek pożądany, praktyczny i zawsze dobrze widziany. Jest przydatny dla każdego, zwłaszcza gdy jest dobrej jakości długopisem lub eleganckim piórem. Klasycznym pomysłem na prezent dla klientów są kubki. Te gadżety reklamowe są równie mile widziane, jak artykuły biurowe z logo firmy. Przydają się zawsze, dlatego są tak uniwersalne i dobrze odbierane przez klientów. Kubek termiczny to ciekawy i mniej popularny pomysł, w przeciwieństwie do kubka porcelanowego. Warto wziąć pod uwagę również butelki wielorazowego użytku. To niestandardowy gadżet reklamowy, który podkreśli dbałość firmy o ochronę środowiska, a taki odbiór marki jest wyjątkowo modny.
Może jednak coś mniej standardowego i bardziej nowoczesnego? Nietuzinkowe pomysły pozostają w pamięci, dlatego warto rozważyć praktyczne gadżety reklamowe. Mówimy tu na przykład o takich pomysłach jak lornetki reklamowe. Funkcjonalnym upominkiem jest ładowarka USB, zwykła lub samochodowa. Idąc za duchem czasu można rozważyć nawet szkło reklamowe. Głośniki reklamowe to nowoczesne reklamowe gadżety, które przykują uwagę niejednego klienta. Mile widziana elektronika to oczywiście pendrive oraz powerbank. Jednak lokalizator kluczy z logo będzie bardziej zapadającym w pamięć prezentem dla klienta.
Gadżety reklamowe z logo – może coś nietuzinkowego i praktycznego?
Plecaki i torby są dobrze postrzeganym prezentem, choć trochę oklepanym. Mniej oczywistym gadżetem reklamowym będzie kompas albo krokomierz reklamowy. W okresie urlopowym można zaskarbić sobie względy klientów dzięki prezentom typowo wakacyjnym: ręczniki plażowe, parasole plażowe, maty, okulary i wiele innych. Tutaj ogranicza tylko wyobraźnia oraz preferencje docelowej grupy klientów. Klient jest najważniejszy i to on przede wszystkim powinien być zadowolony z otrzymanego prezentu. Najlepiej dobierać gadżety reklamowe pod konkretne osoby oraz ich zainteresowania.
Odzież z logo wydaje się być zawsze trafionym produktem reklamowym, bez względu na branżę. Koszulki, bluzy lub kurtki z logo to rzeczy, z których zwykle się korzysta. Klienci są zadowoleni i reklamują daną markę dzięki pokazywaniu światu dobrej jakości kurtki z logo firmy. Wszystkie gadżety firmowe powinny być dobrej jakości, praktyczne oraz po prostu ładne. To umożliwi związanie klienta z daną marką dzięki funkcjonalnemu upominkowi, który przypadnie do gustu. Na co przede wszystkim warto zwrócić uwagę? To zależy od marki i branży, w której dana firma działa. Łączone prezenty są dobrym rozwiązaniem: tradycyjne z nowoczesnymi. Połączenie tradycyjnego długopisu oraz kubka znacznie lepiej zapadnie w pamięć, gdy będą stanowiły komplet prezentowy z akcesoriami reklamowymi do telefonów.